Facebook – Hvorfor ?

Facebook – Verdens største sociale medie

Omkring 3,5 mio. danskere har en aktiv Facebook profil. Det svarer til, at over halvdelen af den samlede befolkning er på Facebook.

Med en Facebook firmaside kan du komme i dialog med eksisterende og potentielle kunder. 

Du møder kunderne på deres hjemmebane og kan vise dem, hvad der sker bag kulisserne i din virksomhed, hvilke nye produkter I udbyder, eller lave opslag, som skaber en relation mellem dig og dine kunder.

5 GODE GRUNDE TIL, HVORFOR DU SKAL HAVE EN FIRMASIDE PÅ FACEBOOK


  • Du kan komme i dialog med dine kunder
  • Du får spredt dit budskab
  • Du får skabt relationer, som kan lede til øget omsætning
  • Du kan hjælpe dine facebook-følgere med nyttige tips, trends, tilbud og lignende
  • Du øger kendskabet til dine ydelser og produkter

Successen på Facebook er i høj grad afhængig af, hvorvidt der er aktivitet og interaktion på siden. Hvis der ikke kontinuerligt er aktivitet i form af opslag, konkurrencer og nyheder på siden, så mister dine potentielle kunder interessen for siden, og bliver samtidig i mindre grad eksponeret for din virksomheds firmaside. Med andre ord bliver potentialet med en Facebook firmaside ikke udnyttet til fulde.

Vima har stor erfaring med at interagere på de sociale medier. Vima har øje for detaljerne og styr på Facebooks reglement om, hvordan konkurrencer skal oprettes og afholdes, så du ikke risikerer, at Facebook lukker din firmaside – eller overtræder markedsføringsloven.

Med Vima som din personlige Facebook konsulent kan nå ud til din målgruppe og sprede budskabet om din virksomhed og jeres ydelser. Samtidig får du en sparringspartner, som kan vejlede dig i, hvilke billeder du skal tage af din virksomhed, samt hvilke konkurrencer og opslag, der har størst sandsynlighed for at tiltrække flest følgere til din side.

 

Please follow and like us: